dissabte, 16 de febrer del 2013

Un parell d'hores més

Sense massa ganes i amb cel amenaçant pluja he sortit aquest matí. La primera jornada de la setmana que tocava la bici. Ja vaig comentar en el post anterior que no estic massa animat i que tinc poques ganes de bici. Tot i així m'he "obligat" a sortir a rodar un parell d'hores. Durant el recorregut m'he creuat amb el Santi Alentorn i amb el Marc Sabaté que ja anaven de tornada. Immediatament he girat cua i he anat amb ells. Al cap i a la fi tant em fa anar cap un lloc o un altre i la companyia era ben bona. Ens hem posat al dia i ens hem explicat les nostres "penes" ja que cap dels dos ha començat massa bé l'any. Finalement, he fet prop de les dues horetes a ritme suau i sense forçar

Rodant amb en Santi Alentorn i en Marc Sabaté (fotògraf)
Resumen
Distancia: 53,49 km
Tiempo: 1:49:34
Velocidad media: 29,3 km/h
Altura ganada: 446 m
Calorías: 1.220 C
Temperatura media: 14,3 °C