dimarts, 11 de setembre del 2012

Crònica cursa de Bellvitge

Doncs una altre Diada i una nova edició de la cursa de Bellvitge en el tradicional circuit de cada any. Com vaig dir ahir, un dels circuits que més m'agrada.

He arribat amb temps i he escalfat bastant. Les sensacions prèvies ni dolentes ni bones, normals. Avui ha estat la vegada que he corregut en aquest circuit i que la sortida ha estat més lenta però en poc temps hem arrencat la moto i gaaaaas. 

Conscient que en aquest circuit és molt difícil que fructifiqui una escapada he volgut seleccionar bé els grups on m'hi ficava per no "cremar massa cartutxos en va". Amb aquesta mentalitat ho he intentat en algunes ocasions però de seguida m'he adonat que seria pràcticament un miracle que algú arribés pel davant del grup. Així que he decidit "guardar forces" per la meta volant i per un esprint final de cursa gaire bé segur. 

Ens hem plantat a meitat de cursa, hora de la meta volant. He pogut col·locar-me bastant bé i ja amb l'esprint llançat he pogut remuntar tothom per guanyar-la. A partir d'aquest moment, a veure-les venir. Simplement estar atent als atacs i valorar el perill. 

Finalment, com era previsible, esprint massiu. M'he col·locat bastant bé fins la recta final però, en aquesta ocasió, a l'arribar a la zona més estreta un corredor m'ha fet un moviment estrany que m'ha obligat a tocar una mica el fre. Això m'ha fet perdre tota opció a disputar el esprint amb els de davant. Victòria del més ràpid de la categori, el Mirco, que amb aquesta ja ha guanyat unes poques vegades aquesta cursa. L'han acompanyat al pódium el Claudi Bosch i el Ismael Tudo. Felicitats a tots!!!

Classificació AQUÍ.

Molt content amb la cursa feta, el vuietè lloc i la meta volant. Aquest cap de setmana més...