dijous, 13 de setembre del 2012

Avui al revés

Aquests darrers dies el que feia era matinar, i matinar molt, per poder sortir en bici. Avui he canviat la rutina i ho he fet al revés. En finalitzar la jornada laboral, sobre les 17:45 he sortit. I la veritat és que no sé que és pitjor. El matinar és dur però agafar la bici tot just acabar de treballar també ho és. I de ben segur que ho és de pitjor amb el vent que bufava aquesta tarda.

Ahir vaig descansar després de la cursa de Bellvitge. Avui la intenció era sortir a rodar sobre l'hora i mitja i a baixa intensitat però amb el vent que feia es feia bastant difícil no forçar. No m'ha tocat una altra que anar pujant pinyons i jugar amb la cadència.

Al final he pogut fer gairebé 50 km en 1:35, a 30,5 km/h de promig amb 400 m de desnivell. Amb els d'avui ja són 8.000 km els acumulats des del dia 1 de desembre. Aquest serà l'any que menys he fet!!!

Aquesta estelada i els arbres feien patent com bufava el vent aquesta tarda a cavall entre l'Alt i el Baix Penedès

2 comentaris:

Unknown ha dit...

La pot allargar amb la temporada de cx, jeje
Si jo el mateix entreno amb mitja hora de més i arribo de nit negre nit.Ara em costa dormir molt.No hi ha més.salutacions

Carles Lara ha dit...

Ja m'agradaria Jordi i no seria el primer any que ho faig. De fet vaig empalmar les temporades de carretera i ciclocross durant tres anys seguits. M'encanta el CX, és divertidíssim i, molt explosiu jejeje

Una abraçada i ens veiem demà!!!